Sıkça Sorulan Sorular
Misa.com.tr Sıkça Sorulan Sorular
Misa.com.tr olarak, müşteri gizliliği ve güvenliği bizim için en önemli önceliklerimizden biridir. Kişisel bilgileriniz ve ödeme bilgileriniz, daha iyi hizmet sunmak için veri tabanımızda gizlenmektedir.
Alışveriş işleminiz sırasında doldurduğunuz formlar ve ödemeyle ilgili ilettiğiniz detaylar, bilgiler (kredi kartı vb.) 128 bit SSL teknolojisi ile şifrelenip Misa.com.tr sistemleri tarafından otomatik olarak anlaşmalı bankalara iletilir ve provizyon alınır. Kredi kartı bilgilerinize sadece sizin ve bankanın yetkili personellerinin erişim sağlayabileceği şekilde saklanmaktadır.
SSL nedir?
Misa.com.tr'da girdiğiniz tüm verilerin gizliliği ve bütünlüğü, 128 bitlik SSL (Secure Sockets Layer) şifreleme teknolojisiyle sağlanmaktadır. Sitemizdeki sanal mağaza işlemlerinin yürütüldüğü sunucu (Server) bilgisayarlar ve diğer çevre donanımlar güvenlik duvarlarına (Firewall) ve network güvenlik sistemlerine sahiptir. SSL, network üzerindeki bilgi transferi sırasında güvenlik ve gizliliğin sağlanması amacıyla geliştirilmiş bir güvenlik protokolüdür ve günümüzdeki tüm tarayıcı programlar (Mozilla, Internet Explorer vs.) tarafından desteklenmektedir.
Tarayıcı programlar SSL bağlantısı gerektiren durumlarda otomatik olarak işlemlerini yaparlar. Bilgi gönderilmeden önce otomatik olarak şifrelenir ve sadece doğru alıcı tarafından deşifre edilebilir. Her iki tarafta da doğrulama yapılarak işlemin gizliliği ve bütünlüğü korunur.
Misa.com.tr Güvenilir Mi ?
Misa.com.tr, müşterilerinin güvenliği için gerekli tüm önlemleri almaktadır. Siparişleriniz öncesinde ve sonrasında verdiğiniz tüm kişisel bilgileriniz ve ödeme bilgileriniz 128 bit SSL şifreleme teknolojisiyle korunmaktadır. Bu sayede hiçbir şekilde üçüncü şahısların erişimine açık değillerdir.
Ayrıca, Misa.com.tr SSL sertifikası ve lisansına sahiptir. Siparişleriniz belirtilen süreler içerisinde teslim edilmekte ve sipariş takip ekranı ve e-posta yoluyla durum hakkında anında bilgilendirme yapılmaktadır.
Online alışveriş yaparken güvenliği nasıl sağlayabilirim?
Güvenli bir siteye girdiğinizde tarayıcınız otomatik olarak bunu algılar ve adres satırındaki "http" kısmı "https" olarak değişir. Ayrıca tarayıcınızın alt kısmında güvenliği simgeleyen bir kilit ya da anahtar ikonu yer alır. Tarayıcınızın güvenlik ayarlarında, SSL kullanımıyla ilgili seçeneklerin işaretli olması da önemlidir.
Tüm bu önlemler sayesinde Misa.com.tr, müşterilerine güvenli bir alışveriş deneyimi sunmayı hedeflemektedir.
Neden üye olmalıyım? Alışveriş yaparken üye olmanız önerilir. Üyelik bilgileriniz, size daha iyi hizmet verebilmemiz için kullanılır ve siparişinizle ilgili sorun yaşamanız durumunda güvenlik bilgileri olarak kullanılır. Üyelik sayesinde, her alışverişinizde kimlik ve telefon bilgilerinizi tekrar girmeniz gerekmez. Ayrıca, üyelerimize özel avantajlardan, kampanyalardan ve promosyonlardan haberdar olabilirsiniz.
Üyelik avantajları nelerdir? Misa.com.tr'da birçok ürünü fiyat avantajlarıyla bulabilirsiniz. Üyelerimize özel kampanyalar ve promosyonlar sunulur. Ayrıca, üye olmanız halinde, önceki siparişlerinize kolayca erişebilir ve yeniden sipariş verebilirsiniz.
Nasıl üye olabilirim? Misa.com.tr ana sayfasının sağ üst köşesinde yer alan "Giriş Yap" butonuna tıklayarak üye olabilirsiniz. İlk kez alışveriş yapıyorsanız, "Kaydol" butonuna tıklayarak üyelik formunu doldurmanız gerekmektedir. Bilgilerinizi eksiksiz ve doğru şekilde doldurduktan sonra "Kaydol" butonuna tıklamanız yeterli olacaktır. Üyeliğiniz aktif hale gelecektir.
Şifremi unutursam ne yapmayalım?
Şifrenizi unutmanız durumunda, ana sayfamızda bulunan "Üye Girişi" bölümünde yer alan "şifremi unuttum" linkini tıklayarak şifre yenileme işlemi yapabilirsiniz. Güvenlik sorusu olan e-posta adresinizi girdikten sonra "Tamam" tuşuna tıklayınız. Şifre değiştirme linki e-posta adresinize gönderilecektir. Üyelik ile ilgili sorunlarınızı İletişim Formu ile bize iletebilirsiniz.
Ödeme Ödeme seçenekleri nelerdir? Misa.com.tr'dan satın almış olduğunuz ürünlerin ödemesini, havale ve kredi kartı seçeneklerinden biri ile yapabilirsiniz. Tüm Visa ve Mastercard kredi kartlarınız ile alışveriş yapabilirsiniz.
Kapıda Nakit/Kredi Kartı ile Ödeme Seçeneği sunuyor musunuz? Misa.com.tr Kapıda Nakit/Kredi Kartı ile ödeme seçeneği sunmamaktadır.
Faturalama işlemi nasıl gerçekleşmektedir? Misa.com.tr'da faturalama işlemi yasal olarak irsaliyeli fatura şeklinde düzenlenmektedir. Sipariş formuna fatura bilgilerinizi ayrı, teslimat bilgilerinizi ayrı olarak belirtebilirsiniz. Ödeme ile ilgili sorunlarınızı İletişim Formu ile bize iletebilirsiniz.
Kredi kartının onaylanmamasının birkaç nedeni olabilir:
1. Kredi kartının limiti yetersiz olabilir.
2. Kredi kartının son kullanım tarihi geçmiş olabilir.
3. Kart numarası yanlış girilmiş olabilir.
4. Daha önce kayıp ihbarı yapılmış ya da iptal edilmiş bir kart kullanılmış olabilir.
5. Banka ile geçici bağlantı sorunları yaşanabilir.
6. Kullandığınız kart, ana kart sahibi tarafından iptal edilmiş olabilir (örneğin, bir ek kart).
7. Ödeme sayfasında kredi kartının CVV numarası girilmemiş olabilir.
Kredi kartı onay sorunları durumunda ilgili banka ile iletişime geçmek genellikle en iyi seçenektir.
KDV fiyatlara dahil midir?
Misa.com.tr'deki tüm ürünlerimizde KDV dahildir. KDV oranı sepet ve ödeme sayfasında belirtilmektedir. Ürün fiyatları Türk Lirası cinsinden belirtilmiştir ve döviz cinsinden olan ürün fiyatları Merkez Bankası satış efektif kurundan Türk Lirası olarak hesaplanır.
Misa.com.tr'daki Euro ve Dolar kurları gün içinde sürekli olarak güncellenir, bu nedenle ürün fiyatları değişebilir.
Sipariş takibi nasıl yapılır?
Sipariş takibini yapmak için misa.com.tr ana sayfasındaki "Sipariş Takip" sekmesini tıklayarak kullanıcı adı ve şifrenizle giriş yapabilirsiniz. Bu sayede, geçmiş siparişlerinizin durumunu ve yeni verdiğiniz siparişinizin tüm aşamalarını takip edebilirsiniz.
Detaylı arama nasıl yapabilirim?
Misa.com.tr istediğiniz ürüne daha hızlı ulaşmak için ana sayfamızda yer alan "Hızlı Arama" ikonunu kullanabilirsiniz. Detaylı arama sisteminde fiyata, markaya veya alt kategoriye göre bir anahtar kelime yazarak daha kolay bir erişim sağlayabilirsiniz.
Ürünlerinizin garantisi var mı?
Sattığımız tüm ürünler garanti kapsamındadır Misa.com.tr olarak, tüketicilerin haklarını korumak amacıyla, tüm ürünlerimizin ithalatçı veya imalatçı firmalar tarafından Bakanlıkça onaylanmış garanti belgeleriyle satışa sunulmasını sağlıyoruz. Garanti süresi, ürünün teslim tarihinden itibaren başlar ve en az bir yıldır. Siparişinizle ilgili herhangi bir sorun yaşamanız durumunda, lütfen bize İletişim Formu aracılığıyla ulaşın
Teslimat ücreti ne kadardır?
Mağazamızdan satın aldığınız ürünler, Misa.com.tr garantisiyle anlaşmalı kargo firmaları tarafından güvenli bir şekilde adresinize teslim edilir. Teslimat ücreti, ürünlerin toplam boyut ve ağırlığına göre değişiklik gösterir. Siparişleriniz Yurtiçi Kargo aracılığıyla gönderilir ve özel ürünler hariç, kargo ücreti DS üzerinden tahsil edilir. Tüm alışverişlerde kargo ücreti alıcı tarafndan karşılanmaktadır. Kampanya koşullarında değişiklik yapma hakkımız saklıdır. Başka bir kargo firmasıyla gönderim yapılmasını istiyor iseniz, Sipariş sırasında bu durumu belirtmeniz gerekmektedir.
Siparişim ne kadar sürede ulaşmaktadır?
Siparişinizin ödeme onayı alındıktan sonra en geç 2 iş günü içinde kargoya verilir ve belirttiğiniz teslimat adresine, kimlik ibrazı ve imza karşılığı teslim edilir. Kargo firması, siparişinizin teslimatını, genellikle kargoya verildikten sonraki 3 iş günü içinde gerçekleştirir. Siparişlerinizi her gün saat 15:00'e kadar vermeniz halinde, siparişiniz aynı gün işleme alınır. Resmi tatillerde ve hafta sonlarında verilen siparişler, tatili takip eden ilk iş gününde işleme alınır.
Özel üretim ürünlerin siparişleri en geç 10 iş günü içerisinde kargoya verilir. Bu ürünler ürün detay sayfasında belirtilmektedir.
Ürünüm ulaşırken herhangi bir gecikme olabilir mi?
Misa.com.tr'de yer alan tüm ürünlerin stok durumu güncel olarak takip edilmektedir. Ancak nadiren de olsa sipariş ettiğiniz ürün stoklarımızda bulunmaması durumunda, tedarik ettiğimiz firmalardan ürün temin edilerek teslimat süreci 1-2 gün gecikebilir. Bu durumda size, irtibat numaranızdan veya e-posta yoluyla bilgilendirme yapılacaktır. Eğer ürün tedarik edilemezse, sizden alınan ürün bedeli ödeme yaptığınız şekilde iade edilecektir.
Teslimattan kaynaklanan problemlerle karşılaştığımda ne yapmalıyım?
Misa.com.tr olarak, müşteri memnuniyeti önceliğimizdir. Teslimatla ilgili herhangi bir sorun yaşamanız durumunda, öncelikle bizimle iletişime geçmenizi öneririz. Müşteri hizmetleri ekibimiz size konuyla ilgili yardımcı olacak ve sorununuzu en kısa sürede çözüme kavuşturmak için gerekli adımları atacaktır. Anlaşmalı olduğumuz kargo firmasından kaynaklanan bir problem varsa, bizim aracılığımızla kargo firmasıyla iletişime geçebilirsiniz. Ürün hasarlı veya eksikse, size yeni bir ürün gönderilecektir. Bunun yanı sıra, ürün iadesi veya değişimi gibi konularda da size yardımcı olmak için elimizden geleni yapacağız.
Teslimat adresimi sipariş sonrasında değiştirebilir miyim?
Siparişiniz ödeme onayı geldikten sonra belirttiğiniz teslimat adresine ve kişilere kimlik ibrazı ve imza karşılığı teslim edilmektedir. Teslimat adresinizi sipariş vermeden önce kontrol etmenizi ve doğru bir şekilde girdiğinizden emin olmanızı öneririz. Ancak, teslimat adresinizi sipariş sonrasında değiştirmek isterseniz, mümkün olabildiğince çabuk bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir. Müşteri hizmetleri ekibimiz konuyla ilgili yardımcı olacaktır.
Ürünümü kargo şubesinden teslim alabilir miyim?
Kargo şubesinden teslim almak istediğiniz durumlarda, siparişinizi verirken "Teslimat Adresi" bölümünde "Kargo Şubesi" olarak belirtmeniz gerekmektedir. Kargo şubesinden teslim almak istediğinizi müşteri hizmetlerimize belirtmeniz durumunda, kargonun hangi şubede olduğu hakkında size bilgi verilecektir. Kargo şubesinden teslim alırken, kimlik ibrazı yapmanız gerektiğini unutmayınız.
Faturam koli'den çıkmadı
Eğer faturanız koli içerisinde bulunamazsa, öncelikle kargo yetkilisine durumu bildirerek tutanak tutturmanız gerekmektedir. Ardından, müşteri hizmetleriyle iletişime geçerek fatura talebinde bulunabilirsiniz. Faturanızın aslı gibidir kaşeli kopyası tarafınıza gönderilecektir. E-fatura kullanıcı iseniz faturanız mail adresinize gönderilecektir.
Siparişim kargodan eksik çıkarsa ne yapmalıyım?
Siparişinizde eksik ürün çıkması durumunda, lütfen öncelikle irsaliye ile siparişinizi kontrol ediniz. Eğer eksik ürün fark ederseniz, kargo yetkilisine tutanak tutturunuz ve tarafımıza durumu bildiriniz. Eksik ürün kargo ücreti tarafımıza ait olup, ürün en kısa sürede size gönderilecektir.
İade
Iade, arıza veya değişim için ürününüzü göndermeden önce Müşteri Hizmetleri birimimizi İletişim Formu ile bilgilendirmeniz gerekmektedir. Müşteri Hizmetleri size iade işlemleri hakkında yönlendirme yapacaktır.
İade etmek istediğiniz ürünü gönderirken, ürünün hasar görmemesi için orijinal paketi ve tüm faturalarıyla birlikte ayrı bir koli içerisine koymanız gerekmektedir. Orijinal paketi ile yapılan gönderimlerde üzerine kargo firmasının etiketi veya koli bandının yapıştırılması gibi işlemler olabileceğinden ürün hasar görebilir veya tahrip olabilir. Bu nedenle ürünün tüm aksesuarları ve faturası ile birlikte teslim edilmesi gerekmektedir. Ürün, iade koşullarına uygun olduğunda ilgili birim tarafından kontrol edilir. Gerekli görüldüğü hallerde yetkili servise gönderilerek test edilir. Belirlenen şartlara uygun iade yapıldığında iade süreci başlatılır. Siparişinizin iadesi en geç 14 günü içerisinde yapılır.
Siparişinizi kredi kartı ile yapmışsanız iade tutarı kredi kartınıza, havale ile yapmışsanız iade tutarı havale adresinize iade edilir. İade işleminizin tamamlandığı tarafınıza üyelik e-postanız ile bildirilir.
İade etmek istediğiniz ürünü iade nedeninizi belirten not (faturanın arkasında yer alan form) ve faturanın tüm nüshaları ile birlikte gönderiniz.
iade adresi: Mutfakcılar Sanayi Sit. M5 Blok Sok No:42 İkitelli / Başakşehir / İstanbul
Tüm iade nedenleri için kargo ücreti müşteriye aittir.
İade etmek istediğiniz ürünün yanında faturaya ait tüm nüshaları da göndermeniz gerekmektedir. Aksi takdirde ürün iadesi yapılmayabilir. Ancak, ürünün ayıplı olması durumunda kargo ücreti firma tarafından karşılanmaktadır.
Ürünü hangi durumlarda ve ne kadar süre içerisinde iade edebilirim?
Siparişinizi, ambalajını açmadan, tahrip etmeden, bozmadan, ürünü kullanmadan, teslim tarihinden itibaren ondört (14) günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile (faturası ve diğer aksesuarları) iade edebilirsiniz. Aldığınız ürünü iade etmeden önce Müşteri Hizmetleri'mizi aracılığıyla iade edeceğiniz ürünle ilgili bilgi veriniz. Ürünü; faturası, irsaliyesi veya irsaliyeli faturası ve orijinal aksesuarları ile birlikte size teslimatı yapan kargo firması ile gönderiniz. İade şartlarına ek olarak bazı kategori ürünlerinde iade koşulları farklılıklar göstermektedir.
Siparişimi iptal ettirmek istediğimde ne yapmalıyım?
Siparişinizi iptal ettirmek istediğinizde, ürün elinize ulaşmadan Müşteri Hizmetleri'mizi arayabilir veya iptal isteğinizi e-posta aracılığıyla bildirebilirsiniz. Bize ulaşan talep sonucu siparişinizin, teslimata çıkmadan iptal işlemi yapılacak ve ödemeniz kredi kartınıza iade edilecektir.
Sipariş ettiğim ürün arızalıysa ne yapmalıyım?
Misa.com.tr'da almış olduğunuz tüm ürünler orijinaldir ve belirli garanti sürelerine sahiptir. Arızalı ürünlerde ürün garantisi ya da arızası ile ilgili tüm prosedür üretici firma tarafından onaylanmaktadır. Ürün garanti belgesinde bulunan servis hizmeti veren firmalar, arızalı ürün konusunda size destek olacaktır.
Alışveriş ile ilgili kurallar
18 yaşından küçük kişilerin alışveriş yapması mümkün değildir. Alışveriş esnasında kredi kartı ve havale işlemi ile ödeme yapılabilir. Havale işleminde havale ücreti müşteriye aittir. Sistemden kaynaklanan fiyat yanlışlıkları ya da ürün bilgilerinde meydana gelen hatalardan Misa.com.tr sorumlu değildir. KDV oranları; Tüm ürünler ve kargo ücretleri için %20'dir. Ürünlerin teknik özellikleri, resmi sitesinde yer alan veya beraberinde gelen ürün tarifnamesi dikkate alınarak hazırlanmaktadır. Buna rağmen Misa.com.tr'da yer alan teknik özelliklerle satın aldığınız ürünün teknik özellikleri bazen birebir tutmayabilir. Bunun nedeni üretici firmaların aynı model ürünü birkaç seri üretmeleri ve aynı model ürün için genel bir tarifname yayımlamalarıdır.